Môže sa stať, že zakúpený tovar vám z nejakého dôvodu nevyhovuje alebo ste si vybrali nesprávnu veľkosť či dizajn.
Na tom nezáleží, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu alebo ho bezplatne vymeniť za iný.

Ako to robíte?

1) Kontaktujte nás na adrese info@malujsi.cz a informujte nás o svojom zámere vrátiť alebo vymeniť tovar.
Skutočnosť, že si želáte odstúpiť od kúpnej zmluvy alebo vykonať výmenu, musíte oznámiť do 14 kalendárnych dní odo dňa prijatia.
Tovar musí byť nepoužitý, iba vyskúšaný a bez známok poškodenia.

2) Balenie musí obsahovať:
– kópiu dokladu o kúpe (kópia faktúry).
– krátky sprievodný list obsahujúci číslo vášho účtu (v prípade vrátenia) alebo názov iného výrobku (v prípade výmeny).

3) Pošlite balík na adresu:
Nomia Pro s.r.o.
Zádvoří 153
679 63 Velké Opatovice
Česká republika

Tovar musí byť dôkladne zabalený, najlepšie v pôvodnom obale, prípadne v bublinkovej fólii, aby sa predišlo jeho poškodeniu.
Balík musí byť doručený späť do skladu do 30 dní od jeho prijatia. Zásielky odoslané na dobierku nie je možné prijať na sklad a budú vrátené.

Podľa ustanovení § 1837 Občianskeho zákonníka nie je možné odstúpiť od kúpnej zmluvy na tovar upravený alebo vytvorený na žiadosť zákazníka, napríklad na obraz s vlastnou fotografiou.

Poškodený tovar nebude prijatý na vrátenie. Upozorňujeme, že zákazník je zodpovedný za správnu prepravu balíka späť do skladu. Samotná výmena tovaru je v prípade rovnakej ceny bezplatná.
– V prípade chyby expedienta je poštovné voči zákazníkovi bezplatné a zákazník má nárok na náhradu nákladov spojených s vrátením tovaru (vrátením peňazí na účet alebo zaslaním iného tovaru v rovnakej hodnote).
– Ak si zákazník vybral nesprávny dizajn alebo veľkosť tovaru, chce pridať rámovanie atď., platí poštovné zákazník. Poštovné je 89 Kč v prípade platby vopred na účet alebo 138 Kč v prípade platby na dobierku. Prevádzkovateľ e-shopu vždy automaticky preberá úhradu poštovného na dobierku (pri prevzatí vymeneného tovaru), keď zákazník obdrží faktúru za poštovné spolu s vymeneným tovarom a pôvodnou opravenou faktúrou. Na žiadosť zákazníka je však možné vystaviť faktúru za prepravu so zálohovou platbou na účet.

Odstúpenie od kúpnej zmluvy oznámené po 14. dni od prevzatia tovaru nebude akceptované.

Zavrieť Môj košík
Zavrieť Obľúbené
Posledné navštívené Close
Zavrieť

Zavrieť
Navigácia
Kategória